Közzétételi lista

    II. János Pál Katolikus Általános Iskola és Óvoda Imrehegyi Tagintézménye, Iskola

    Az imrehegyi iskolában 45 tanuló oktatása engedélyezett.  Az intézmény sajátossága, az hogy   elsőtől-negyedik évfolyamig oktatjuk, neveljük a tanulókat. Az intézményben azokat a SNI és BTMN –es tanulókat tudjuk fogadni, akik a beilleszkedési, tanulási, súlyos pszichés zavaruk ellenére a többi gyermekkel, tanulóval együtt oktathatók, nevelhetők.
    Az intézményi alapdokumentumok a II. János Pál Katolikus Általános Iskola és Óvoda dokumentumaiban, a tagintézményi részben megtekinthetőek.
     
    Pedagógus álláshelyek száma: 4 fő
    Iskolában két összevont osztály éskét napköziscsoport működik. Az engedélyezett osztályok, csoportok száma: négy
    2018/2019. tanév

    Sorszám

    Osztály neve

    Tanulók

    száma

      (fő)

    Osztályok létszáma

    1.

    1-3. összevont osztály

       23

    1.        o   11 fő

    3.        o   12 fő

    2.

    2-4. összevont osztály

       15

    2.        o     2 fő

    4.        o   13 fő

    3.

    1-3. napközis csoport

       23

    ua.

    4.

    2-4. napközis csoport

       15

    ua.

    Összesen:

     

       38

    38

     
     Beiratkozás:
    Első évfolyamos tanulók beiratkozása minden év áprilisában, a kormányhivatal által meghatározott időpontban történik. Más esetben, munkanapokon 8-16 óráig lehetséges beiratkozni, illetékes ügyintéző a tagintézmény vezető. Külföldi állampolgárokat a törvényben meghatározott iratok beszerzése, hiánytalan bemutatása után tudunk felvenni.
     
    Nyitvatartási rend: tanítási napokon reggel 7 órától, délután 18 óráig. Nevelői felügyelet: 715-1630-ig van
     
     
    Évfolyam ismétlés:

    Tanév

    %

    Tanuló

    (fő)

    Összes létszám

    2016/2017

    0,057

    2

    35 fő

    2017/2018

    0,033

    1

    30 fő

     
    Hétvégi házi feladatok, iskolai dolgozatok szabályai:
    Tanulóink pénteken kapnak házi feladatot, amit a délutáni napközis foglalkozás során el tudnak végezni. Hétvégére, illetve az iskolai szünetek napjaira alkalmanként kapnakírásbeli házi feladatot. Verstanulás, olvasási feladat (kötelező olvasmány) adható hétvégére, szünetekre is.
    Dolgozatok, írásbeli számonkérések rendje:
    A dolgozatírást a nevelő előző órán bejelenti a tanulóknak.  Egy nap, egy témazáró illetve felmérő dolgozatot írhatnak a tanulók.
    Tudáspróba, szóbeli felelet, kisebb írásbeli számonkérés egy nap alatt, több is iratható.
     
    Osztályozó vizsga és a tanulmányok alatti vizsgák rendje
     
    Osztályozó vizsgát kell tennie a tanulónak a félévi és a tanév végi osztályzat megállapításához, ha
    • a tanórai foglalkozásokon való részvétel alól fel volt mentve,
    • ha a tanulónak egy tanítási évben az igazolt és igazolatlan mulasztása együttesen a kétszázötven tanítási órát meghaladja, és a nevelőtestület döntése alapján osztályozó vizsgát tehet,
    • ha a tanulónak egy tanítási évben az igazolt és igazolatlan mulasztása együttesen egy adott tantárgyból a tanítási órák harminc százalékát meghaladja, és a nevelőtestület döntése alapján osztályozó vizsgát tehet.
    Javítóvizsgát tehet a tanuló
    • ha a tanév végén – legfeljebb három tantárgyból – elégtelen osztályzatot kapott.
    • Az osztályozó és javítóvizsgák követelményeit a miniszter által kiadott kerettantervben szereplő követelmények alapján a szaktanárok állapítják meg.
    • a követelményeket az intézmény Pedagógiai programja tartalmazza
    • vizsgázó javítóvizsgát az iskola igazgatója által meghatározott időpontban, az augusztus 15-étől augusztus 31-éig terjedő időszakban tehet. 
    • A javítóvizsga pontos helyéről és idejéről az iskola írásban tájékoztatja az érintetteket
    • A tanulót a vizsga eredményéről azonnal tájékoztatni kell.
    • A szabályosan megtartott vizsga nem ismételhető meg.
    Pedagógiai, szakmai ellenőrzések megállapításai:
    Fejlesztendő területek:
    Az éves tervezés az előző év tapasztalataira épüljön.
    Részletesebb osztályfőnöki beszámolók készüljenek
    Szorosabb együttműködés a főintézmény alsós munkaközösségeivel
    Javasolt pedagógiai asszisztens alkalmazása.
    Kiemelkedő területek:
    A tervezésbe a pedagógusok és a szülői szervezet is be van vonva.
    Jól működik a kiemelt figyelmet igénylők integrálása, a hátránykompenzáció, az esélyegyenlőségre törekvés.
    A munkatervek az intézmény specialitásaira épülnek. Innovatív a pedagógus közösség.
    A partnerkapcsolatok jól működnek.
    A vezető támogatja a szervezet működését, az okt-nev.  feltételeit megteremti.
    Továbbképzések, szakmai fejlődés lehetőségei adottak.
     
     
     
    Ünnepek, események:az események konkrét időpontját az éves  Munkaterv tartalmazza
    Népmese napja, Márton nap, Szent Imre megemlékezés, szülők, nevelők bálja, adventi lelki nap, Szent Miklós ünnep, karácsonyi ünnepség, Farsang, Suliváró, Versünnep, március 15-e, nagyböjti lelki nap, családi nap, anyáknapja, tanulmányi kirándulás, gyermeknap, kerékpározás, föld, víz, zene, állatok világnapja, szentmise részvétel,
    Szakkörök:  báb szakkör, környezetvédelmi szakkör, tömegsport
    A szakkörökön minden gyermek részt vehet. Egy gyermek több szakkörre is járhat, érdeklődésének megfelelően.
    Pedagógusok névsora 2017/2018-os tanév

    A pedagógus

    neve

    Iskolai

    végzettsége

    Mely szakra

    képesített

    Tárgyakat

    tanít

    Barna Judit

    F

    óvodapedagógus, tanító

    ember és társadalom spec. koll

    magyar nyelv és irodalom, matematika, testnevelés, technika, napközi

    Kiss Erzsébet

    F

    tanító

    magyar nyelv és irodalom spec.koll

    magyar nyelv és irodalom, környezetismeret, testnevelés, technika, ének zene, testnevelés, napközi

    Kisa Anett

    F

    tanító

    gyermek és ifjúság segítő  OKJ

    rajz és vizuális kultúra környezetismeret, napközi

    Vancsura Lászlóné

    F

    tanító,

    óvodapedagógus,

    közoktatási vezető,

    ének-zene spec. koll,

    matematika, ének zene, napközi

    F-Főiskola
     
     
     
    Óraadók:

    A pedagógus

    neve

    Iskolai

    végzettsége

    Mely szakra

    képesített

    Tárgyakat

    tanít

    Szvetnyikné Füleki Dóra

    F

    tanító

    német nyelv

    Pap Józsefné

    Deák Dorka

     

    F

    F

    hittanár

    hittanár

    katolikus hittan

    pünkösdi hittan

    Palásti Márta

    F

    Óvodapedagógus, gyógypedagógus

    SNI, BTMN fejlesztő foglalkozások

    Kogler Kinga

    F

     

    mozgásfejlesztés

    Szabó Márta

    F

    Logopédus , gyógypedagógus

    logopédia

    Suhajda Réka

    F

    Logopédus ,

    logopédia

    Varga Bálint

    F

    testnevelés, gyógytestnevelő

    gyógytestnevelés

     
     
     
    Az oktató nevelő munkát közvetlenül segítők

    Dolgozó neve

    Iskolai

    végzettsége

    Munkaköre

    Faddi Mihályné

    érettségi

    takarító, részmunkaidőben

    Molnár János

    szakmunkás

    fűtő, karbantartó

    részmunkaidőben

     
     
    Vancsura Lászlóné
    tagintézmény vezető
    Copyright © 2017 Katolikus Iskola Kecel. Minden jog fenntartva. Created By Okosweblap.hu