Közzétételi lista

    II. János Pál Katolikus Általános Iskola és Óvoda Imrehegyi Tagintézménye, Iskola

     

    Közzétételi lista 2019/2020. tanév

    II.János Pál Katolikus Általános Iskola és Óvoda Imrehegyi Tagintézménye, Iskola

     

    Az imrehegyi tagintézményben 45 tanuló befogadása lehetséges.  Az iskola sajátossága, hogy 1-4. évfolyamig oktatjuk, neveljük a tanulókat. Az intézményben azokat a SNI és BTMN –es tanulókat tudjuk fogadni, akik a beilleszkedési, tanulási, súlyos pszichés zavaruk ellenére a többi gyermekkel, tanulóval együtt oktathatók, nevelhetők.

    Az intézményi alapdokumentumok a II. János Pál Katolikus Általános Iskola és Óvoda dokumentumaiban, a honlapon, a tagintézményi részben tekinthetők meg.

     

    Pedagógus álláshelyek száma: 4 fő

    Iskolában két összevont osztály és két napközis csoport működik. Az engedélyezett osztályok, csoportok száma: négy

    2019/ 2020. tanév

    Sorszám

    Osztály neve

    Tanulók

    száma

    (fő)

    Osztályok létszáma

    1.

    1-3. összevont osztály

    9

    1.     o 7 fő

    3.     o 2 fő

    2.

    2-4. összevont osztály

    22

    2.     o 10 fő

    4.     o 12 fő

    3.

    1-3. napközis csoport

    9

    ua.

    4.

    2-4. napközis csoport

    22

    ua.

    Összesen:

     

    31

    31

    Számított létszám:

    1-4. évfolyam

    37

     

     

     Beiratkozás:

    Első évfolyamos tanulók beiratkozása minden év áprilisában, a kormányhivatal által meghatározott időpontban történik. Tanév közbeni jelentkezők esetén, munkanapokon 8-16 óráig lehetséges beiratkozni. Illetékes ügyintéző a tagintézmény vezető vagy az általa kijelölt személy. Külföldi állampolgárokat a törvényben meghatározott iratok beszerzése, hiánytalan bemutatása után tudunk felvenni.

     

    Nyitvatartási rend: tanítási napokon reggel 7 órától, délután 18 óráig van nyitva az iskola.
    Nevelői felügyelet: 715-1630-ig van

     

    Évfolyam ismétlés:

    Tanév

    %

    Tanuló

    (fő)

    Összes létszám

    2016/2017

    0,057

    2

    35 fő

    2017/2018

    0,033

    1

    30 fő

    2018/2019

    0,026

    1

    38 fő

     

    Hétvégi házi feladatok, iskolai dolgozatok szabályai:

    Tanulóink pénteken is kapnak házi feladatot, amit a délutáni napközis foglalkozás során el tudnak készíteni. Hétvégére, illetve az iskolai szünetek napjaira alkalmanként kapnak írásbeli házi feladatot. Verstanulás, olvasási feladat (kötelező olvasmány, olvasókönyv tartalma) adható hétvégére, szünetekre is.

    Dolgozatok, írásbeli számonkérések rendje:

    A dolgozatírást a nevelő előző órán bejelenti a tanulóknak.  Egy nap, egy témazáró illetve felmérő dolgozatot írhatnak a tanulók.

    Tudáspróba, szóbeli felelet, kisebb írásbeli számonkérés egy nap alatt, több is iratható.

     

    Osztályozó vizsga és a tanulmányok alatti vizsgák rendje

     

    Osztályozó vizsgát kell tennie a tanulónak a félévi és a tanév végi osztályzat megállapításához, ha

    • a tanórai foglalkozásokon való részvétel alól fel volt mentve,
    • ha a tanulónak egy tanítási évben az igazolt és igazolatlan mulasztása együttesen a kétszázötven tanítási órát meghaladja, és a nevelőtestület döntése alapján osztályozó vizsgát tehet,
    • ha a tanulónak egy tanítási évben az igazolt és igazolatlan mulasztása együttesen egy adott tantárgyból a tanítási órák harminc százalékát meghaladja, és a nevelőtestület döntése alapján osztályozó vizsgát tehet.

    Javítóvizsgát tehet a tanuló

    • ha a tanév végén – legfeljebb három tantárgyból – elégtelen osztályzatot kapott.
    • Az osztályozó és javítóvizsgák követelményeit a miniszter által kiadott kerettantervben szereplő követelmények alapján a szaktanárok állapítják meg.
    • a követelményeket az intézmény Pedagógiai programja tartalmazza
    • a vizsgázó javítóvizsgát az iskola igazgatója által meghatározott időpontban, az augusztus 15-étől augusztus 31-éig terjedő időszakban tehet. 
    • A javítóvizsga pontos helyéről és idejéről az iskola írásban tájékoztatja az érintetteket
    • A tanulót a vizsga eredményéről azonnal tájékoztatni kell.
    • A szabályosan megtartott vizsga nem ismételhető meg.

    A tanulók képességfejlesztő foglalkozáson vehetnek részt, melyen igény szerint tehetséggondozás (verseny, levelezős verseny pályázatra való felkészítés) és felzárkóztató munka zajlik.

    Pedagógiai, szakmai ellenőrzések megállapításai:

    Az elmúlt tanévben külső szakértő által tartott pedagógiai, szakmai ellenőrzés nem volt.

    Fejlesztendő területek:

    Az előző év tapasztalatai a beszámolók és a tervezés egysége.

    Javasolt pedagógiai asszisztens alkalmazása.

    Kiemelkedő területek:

    Jól működik a kiemelt figyelmet igénylők integrálása, a hátránykompenzáció, az esélyegyenlőségre törekvés.

    A munkatervek az intézmény specialitásaira épülnek. Innovatív a pedagógus közösség.

    A partnerkapcsolatok jól működnek.

    Személyi, tárgyi feltételek megléte, támogató vezetés.

    Továbbképzések, szakmai fejlődés lehetőségei adottak.

     

     

    Ünnepek, események: az események konkrét időpontját az éves Munkaterv tartalmazza

    Jelentősebb ünnepek, események felsorolása:

    Népmese napja, szülők, nevelők bálja, Szent Miklós ünnep, karácsonyi ünnepség, Farsang, Suliváró, Versünnep, március 15-e, családi nap, anyák napja, tanulmányi kirándulás, gyermeknap, kerékpározás, föld, víz, zene, állatok világnapja, szentmise részvétel,.

     Egyházi ünnepek megünneplése. Veni Sancte szentmise, terményáldás, Márton nap, Szent Imre megemlékezés, adventi lelki nap, gyertyagyújtás, Balász áldás, hamvazószerda, nagyböjti lelki nap, keresztútjárás, Szent II. János Pál szentmise, Úr napja, tanévzáró szentmise.

      Szakkörök:  báb szakkör, heti 1-szer 1,5 óra

                            tömegsport heti 1-szer 1 óra

    A szakkörökön minden gyermek részt vehet. Egy gyermek több szakkörre is járhat, érdeklődésének megfelelően.

    Pedagógusok névsora 2019/2020-as tanév

    A pedagógus

    neve

    Iskolai

    végzettsége

    Mely szakra

    képesített

    Tárgyakat

    tanít

    Barna Judit

    F

    óvodapedagógus, tanító

    ember és társadalom spec. koll

    környezetismeret, technika, napközi, gyermek és ifjúságvédelmi felelős

    Kiss Erzsébet

    F

    tanító

    magyar nyelv és irodalom spec.koll

    magyar nyelv és irodalom, környezetismeret, testnevelés, technika, ének-zene, testnevelés, vizuális kultúra,  napközi

    Csúziné Sebestyén Edit

    F

    tanító

    magyar nyelv és irodalom spec.koll

    magyar nyelv és irodalom, testnevelés, matematika, vizuális kultúra, napközi

    Vancsura Lászlóné

    F

    tanító,

    óvodapedagógus,

    közoktatási vezető,

    ének-zene spec. koll,

    matematika, ének- zene, napközi

    F-Főiskola

    Óraadók:

    A pedagógus

    neve

    Iskolai

    végzettsége

    Mely szakra

    képesített

    Tárgyakat

    tanít

    Szvetnyikné Füleki Dóra

    F

    tanító

    német nyelv

    Pap Józsefné

    Deák Dorka

     

    F

    F

    hittanár

    hittanár

    katolikus hittan

    pünkösdi hittan

    Mészárosné Bélteki Mónika

    F

    Óvodapedagógus, tanító, gyógypedagógus

    SNI, BTMN fejlesztő foglalkozások

    Kogler Kinga

    F

    TSMT terapeuta

    mozgásfejlesztés

    Szabó Márta

    F

    Logopédus , gyógypedagógus

    logopédia

    Varga Bálint

    F

    testnevelés, gyógytestnevelő

    gyógytestnevelés

     

    Az oktató nevelő munkát közvetlenül segítők

    Dolgozó neve

    Iskolai

    végzettsége

    Munkaköre

    Faddi Mihályné

    érettségi

    takarító, részmunkaidőben

    Molnár János

    szakmunkás

    fűtő, karbantartó

    részmunkaidőben

    Imrehegy, 2019.  09. 02.

                                                             

                                                                                              Vancsura Lászlóné

                                                                                            tagintézmény vezető

    Copyright © 2017 Katolikus Iskola Kecel. Minden jog fenntartva. Created By Okosweblap.hu